





Ja tu redukci taky nekdy pouzivam.........
Hi ehernanz,ehernanz wrote:I have this cables:
409
Fiat 3 pin
But not works... why?
What should I do?
Ahoj, komunikace jde po K-line a tak to je i na schéma, akorát se na to díváš obráceně, na tom schématu na první stránce je zobrazen konektor na autě, nikoliv na kabelu, jinak čárky tam jsou dvě, jedna je uprostřed mezi K-line a kostrou a ta druhá čárka (zobrazená na schematu) je mezi volným pinem a kostrou, začíná hnedka od začátku konektoru. Jinak ty konektory mají očíslované piny, takže se stačí podívat, čísla jsou vždy proti sobě, na autě je pin č. 1 nezapojen 2. je kostra a 3 je k-line.bady555 wrote:praveze podla schemy co je tam, je stred kostra, to je OK, ale pri tej ciarke, kadial ide signal v 3 pin-e je linka L podla obr, a linka L ide na 15 pin v OBD...a linka K ide na 7 pin OBD...lebo bravo 99,marea a pod maju zive len 2 piny a podla shcemy je to kostra a prave linka L
Tenebrae wrote:Ahoj, komunikace jde po K-line a tak to je i na schéma, akorát se na to díváš obráceně, na tom schématu na první stránce je zobrazen konektor na autě, nikoliv na kabelu, jinak čárky tam jsou dvě, jedna je uprostřed mezi K-line a kostrou a ta druhá čárka (zobrazená na schematu) je mezi volným pinem a kostrou, začíná hnedka od začátku konektoru. Jinak ty konektory mají očíslované piny, takže se stačí podívat, čísla jsou vždy proti sobě, na autě je pin č. 1 nezapojen 2. je kostra a 3 je k-line.bady555 wrote:praveze podla schemy co je tam, je stred kostra, to je OK, ale pri tej ciarke, kadial ide signal v 3 pin-e je linka L podla obr, a linka L ide na 15 pin v OBD...a linka K ide na 7 pin OBD...lebo bravo 99,marea a pod maju zive len 2 piny a podla shcemy je to kostra a prave linka L